MelissaYurtsever Merhaba sevgili anneler. Oğlum 19 aylık. Bu zamana kadar kendi odasında uyudu hep.. son 1 aydır beşiğine koyduğumda uyanıyor ağlıyor kendi yatağıma aldığımda susup uyuyor. Yaşayan var mı sebebi nedir sizce?
zeynepolurmu MelissaYurtsever sizin yine iyi benim kızım 23 aylık 4. Aydan sonra asla yatmadı beşiğinde o zamandan beri bizimle yatıyor oda yapacağız şimdi ayıracağım hem odasını hemde memeden 😂
Ikizannesiiiii__ Benimkiler de 19 aylık kızım daha erken ama oğlum aynı siz gibi 1 aya yakın beşik istemiyor ya yer minderinde yada bizimle yatmak istiyor. Bu ay aralığı ayrılık korkusu yaşarmış sanırım o surecteyiz. Çözüm bulursanız bize de söyleyin lütfen
MelissaYurtsever Ikizannesiiiii__ 2 tane kitap aldım gelsin onları okucam faydalı birşeyler öğrenirsem + sonuc alırsam mutlaka paylasırım sizede
MelissaYurtsever zeynepolurmu hepsini aynı anda yapmamanızı öneririm.. ben 6 aylıkken odayı ayırdım bizim odada beşiğinde yatıyordu. Ama bu ay nedense böyle bir problem yaşadık