Betul6060 Merhaba kızlar bebeğimin ayağında topuk kısmına doğru şişlik oluştu uzun zamandır var fakat ben ciddiye almadım şiş olan yere dokunca bebegim ağlıyor bu durumu yaşayan varmı ? Lütfen yardımcı olunn 😔korkuyorum ayrıca doktora da götürcem.