Lütfen söyleyin bana bebek arabasında evin içinde uyutan var mı tek değilimdir dimi bu durumda olan 🤧🤧 bebeğim kolikti ve sadece kucağımda rahatlayın uykuya dalıyordu benim kendi annemde çok üzülüyordu çnkü öyle bişey ki kucağımda olduğu için sürekli artık kambur durmaya başladım ee bebeğim büyüdükçe ağırlaştı. Annemde dedi ki en iyisi ya ayakta sallama yada bebek arabasına koy bebek arabasını baya sevdi bu zamana kadar geldik şuan 1 yaşında geçen haftalarda çok hastalandı ateşlendi sadece arabaya koyunca sakinleşiyordu ve orda uyumak istiyordu sonra iyileşince düzeldi ama yine arabada uyutup yatağına koyuyordum bugün yine uyumuyor tam uyuyor emip dalıyor yatırıyrum tekrar bağırıyor şuan arabada ve kaldırmak isteyince çok kızıyor napıcamı bilmiyorum nekadar daha bu şekilde devam edecek bilmiyorum