Baby01 Özel hastanedeki doktoru bexsero için 530 lira dedi bir dozuna.Eczanede kaça satılıyor biliyor musunuz alıp sağlık ocağında yaptırsam
Kadifemsii Baby01 değişen bişey yok canım . Sadece hastanede muayene ücreti ödüyorsun ekstra . Aşının fiyatı aynı yani
zeynepliyakusum Baby01 eczanedende hemen hemen aynı fiyata alıyorsunuz özelde sadece ekstra aşıyı yapma parası alıyolar menenjit aşılar çok pahalı oluyo malesef 2 ay önce son 2 dozunu yaptırdık 930 lira verdik malesef
_Ozgum6658_ Baby01 Uc dört gün önce bizde 530 TL ye aldık zor bulduk baya eczane gezdik ilk dozunu yaptırdık ikinci doz sartmi bilmiyorum ama öyleyse gerçekten yazık bize de herkesin maddi durumu yok ama devlet de almıyor yni
Karsimasaldakikiz Sağlık ocağı yapmıyor özel aşıları yasak. Yapan doktorun uzman olması gerekiyor daha doğrusu. Aşı fiyarı da neredeyse aynı oluyor eczane ile hastane arasında. Hastane dışarıdan alınma aşıyı kabul ediyorsa eczaneden alıp yaptırabilirsiniz.
yaprak_34 Karsimasaldakikiz İstanbul’da oturuyorum bizim sağlık ocağında yasak değil ,hemşire eczaneden alın biz yaparız dedi 🧐
Ikra-5561 Karsimasaldakikiz her aşı için değil herhalde rotorist aldım ben eczaneden sağlık ocağında ebemiz yaptı.
Ikra-5561 _Ozgum6658_ karma aşıların içinde azda olsa varmış menenjit aşısı da bizim ebemiz öyle söyledi 2 4 6 ay aşılarının içinde
newwmommm Bize menenjit için doktorumuz iki aşı önerdi tek tek fiyatlarını bilmiyorum ama ikisne toplam 800₺ ödedik