yusra60 aldım ama kızım doğduğundan beri anne yanı beşikte yattığı için park beşik derin ve beni görmediğine uyumadı hiç kullanamadik çığlık kıyamet ağlıyo mecburen tekrar büyük anne yanı beşik almam gerekiyor. 2 aydır eşim salonda yatmak zorunda kaldı.dusunurseniz sıfır beşigimiz.