Masalim
[silindi] merhaba ben bir hemsireyim ayrıca 10 tane de yeğenim var ve hepsi de yürüteç kullandı oğlum şu an 7 aylık ve nerdeyse 2 aydır bende kullandiriyorum ve bı zararini da görmedim,yürüme arkadaşini sizin bebeğinizin ayında kullanmak zor oluyo zaten ve bakmayın zararlı dendigine yürümeye kesinlikle faydası var,çok keskin kurallarımız olmasın bırakın kayinbabanizin da gönlü olsun ha içim rahat etmez derseniz alsın yine o bindirsin hevesini alsın olmadığı zamanlarda siz bindirmeyiverin..