Herkese merhaba çok şükür 8.5 aylık kızım var doğumundan 4. Ayına kadar kolik bı bebekti şimdilerde de sürekli bir mikir mikir hii hii hâlleri ağlama halleri dis diye düşünüyorum ama 15 gündur de en az bir diş çıkardı sanırım ikinci yavrum ama ben ilk kez anne olmuş gibiyim ne istediği belli ne de neden ağladığı özellikle geceleri hiç mi hiç durmuyor uykusuzluk iş yorgunluğu ev işleri derken yemin ediyorum artık tükenmis gibi hissediyorum 3.5 yaşında ki oğluma zaman ayıramaz oldum 😔🤦🏻♀️