Ben geçenlerde hiç ama hic inanmayarak tamamen Trendyol daki yorumlara güvenerek biobelinda aldım. Kirli çamaşırları kaynar suya koydum üstüne de biobelinda koydum aslında 1 kapak diyordu ama ben ne olur ne olmaz diye 2 kapak koydum. Sabah da makineye attım normal yıkadım. Yani %100 olmasa da %90 geçirdi ve lekeler çok eskiydi. Nar lekesi vardı o bile çıkmış. Bu kadar iyi sonuç beklemiyordum açıkçası. Normalde beyaz çamaşırlar içinmiş. Ben renklilerde kullandım 🙈😀