istanbullugelin34 valla bıktım artık 1 aylık oldu kızım. Kayınvalide eşime hergün su verdin mi diye soruya. Sinir geldi artık vermiyorum dedikce anlamıyorlar. Neymiş suya alışmazmıs. Su içmeyen canlımı var anlamak mümkün değil. Bende ısrarla doktorum ne derse onu uyguluyorum. 2.cocugum bu. İlkinde zorla şekerli su vermişlerdi oğluma nasıl kızıyorum kendime anlatamam tecrübesizlik ama bu sefer direk söylüyorum. Suan eşime diyorum bak karıştırma annesi bilir de geç, yüzgöz olmak istemiyorum.