6.ayda adet görmeye başladım, bir ay daha gördüm ama iki aydır olmuyorum. 2 tane test denedim hamile olmadığımdan emin olduğum halde negatif, sezaryan doğum sonrası böyle bir şey yaşayan var mı? Doktora gideceğim ama randevuma daha var çok merak ediyorum. 🥺