Damla29 aynı benim bebeğimi de doğdu saatler sonra solunum sıkıntısı diye koydular. Bebeğimi doğumda ters çevirip suyu çıakrmdıkşarı için midesine pis su gitmişti 1 hafta kaldı sarılık oldu. Minicik yavruma antibiyotik verdiler boş yere, ne yaptık ettik hastanede olay çıkardık aldık bebeğimizi elhamdulillah sağlıkla çıktı . Çoğu zaman sırf para almak İÇİN de koyabiliyorlar küveze