Meryems1 Merhabalar🥰 sezeryan doğum göbeğiniz doğumdan ne kadar sonra gitti? Korse dışında önerebileceğiniz bir şey varsa çok sevinirim⭐
Ohaezgi Meryems1 6 kilo almıştım zaten 1 haftaya indi korse kullanmadım sarkma falan olmadı eskisi gibiyim 52 kiloyum
Damla29 Meryems1 1 hafta olcak daha göbegim var kontrolum var bugün sorucam takabilirmiyim korse diye ilk doğumda 1 hafta sonra takmaya başladım gözle görülür azalma oldu 40m cıktgnda karnım inmişti ama azda olsa göbek kalıyor benim ilk gebeliğimde oğlum kiloluydu ve göbek aşırı büyüdü baya malesef ki sarkmalar oluyor yapısal birazda aslında
Meryems1 Damla29 bazı doktorlar hastaneden çıkar çıkmaz korse öneriyor bazıları 2 hafta kadar bile bekle diyebiliyor biraz da uzaması bununla mı alakalı diye düşünmeden edemiyorum, bir şekilde kabullenme evresine giriyorsun sonuç olarak 🤷🏻♀️