Merhaba anneler burun tıkanıklığı ile başım dertte manuel kullanıyorum ama yeterli olmuyor.Braun ürününden almak istiyorum ama sadece burun ucundaki pisliklerini mi alıyor yoksa komple balgamı çekiyor mu emin olamadım boşuna o kadar para vermeyim Yorumlarınızı bekliyorum