Kızlar 1 aylık bebeğim var sezeryanla doğum yaptım. Bebeğim gece uykusu da iyi gündüzde şükür ama ben gece gündüz uyusam yinede uykuya doyamıyorum bebeği gece 1 de uyutuyorum mesela sabah 6-7 gibi uyanıyor yani ben gece uyumuş oluyorum ve gündüz 12-1 gibi kalkıyorum ve akşam üstü 3-4 gibi yine uyuyorum 10-11 e kadar bebeğim gece 1-2 gibi uyutuyorum yine ve ben hiç uyumamışım gibi uykum oluyor yine uyuyorum ben böyle değildim ne zaman geçer böyle olan varmı vitamin takviyesi felan mı almam lazım kafamı kaldıramıyorum bebeğin sarılık riski felan yok bu arada ne zaman uyanırsa ozaman karnını doyuruyorum