Eşim A101 de çalışıyor bilen çok zaten kafaya koymuş ortakla açmak istiyor Bana fikrimi sordu da ben pek karışmak istemedim zaten 10.000 gidiyormuş ortak olduğu için yani batma gibi bir durum olsa da insanın Zoruna gitmez arsemia markayı düşünüyor Ne bileyim sigortalı işi bırakacak Sizce mantıklı mı İşlek bir yerde açmayı düşünüyor caddeüstü falan Trendyol getir Yemeksepeti hepsini üye olacak midye pilav tatlı mısır her şeyi koyacak Bana fikir verir misiniz