Sessiz12 2008 yılında ben 14 o 16 yaşındaydı bana ismim le ilgili şaka yaparak mesaj attı benmde moralm çok bozukdu önce tartistik tabi kim oldugumu bilerek mesaj atmisti😁 1 hafta snra falan buluştuk normal arkadastk tabi daha sonra kiz arkadasimla gezerken telimi arkadaşa verip vc ye girdim esimde bana canm birazdan buluşalım mi yazms arkadasimda bana sennki böyle böyle yazdı dedi bende içerden tamam deyiver dedim ama benm arkadaş tm askm yazmış öyle askm canm.sevgili olduk gittik tabi benmkine o askm mi benm yazmadigimi baya bi sonra söyledim 😀😀2014 de de evlendk😍