nidas_mom memnunsan bence değiştirme bizimkine etki etmedi eczacı okadar övmüş eşime, sonra bephantol almaya gönderdim nasıl ya iyi gelmedi diye hayret etmiş 😃 bizimkine en iyi bephantol geliyo doğduğundan beri, çabucak toparlıyo şükür pişik olduğunda ☺️