4 ay 14 günlük doğduğundan beri 23.00 dan önce gece uykusuna geçtiği olmadı. Her gece işkence çekiyoruz uykuya geçmeden önce. Fobi oldu bende artık bu gece uykuları. Uyku eğitimi de vereyim dedim ama olmuyor. Uyumayan bebek uyumuyor. Saat 12 1 lere kadar uğraşıyoruz. Lütfen büyüyünce geçecek deyin ☹️