Adayildiz Berilinannesi_ evet istenilince yapılıyor hep ben yapamam kafasindaydim birden geldiler yarını felan bekledim aksamustuydu o anda başladım diyete heryerimi ölçtüm hafta hafta olcumlerimi tekrarladım her hafta incelme ve kilo verimi olunca çok hoşuma gitti daha çok özen gosterdim diyetisyene gitmedim araştırdım okudum aklıma içime sineni yaptım herkes yapabilir isteyin yeterki
Berilinannesi_ Adayildiz Gerçekten öyle isteyince ve kafaya koyunca her şey yapılabilir. Bütün mesele kafada bitirmek.. Bende istikrarlı bi şekilde devam edersem verebilirim biliyorum ama tam düzen oturtamadım, aksadığı oluyor maalesef