Ryhangkce Bı ara tesbih ve hazır lif işi yaptım ama malesef evlere iş verenler resmen insan kullanıyor. Çoğu zaman ödemeyi çok geç aldık çok az fiyat verdiler vs vs bende bıraktım insan çocuğuna vakit ayiramiyor onları yapayım derken. Ama varsa beceriniz kendiniz bir şeyler yapın derim çeyizlik ürünler güzel satiliyor