kızlar herkese merhaba tecrübeli olanlar yazarsa çok sevinirim sezeryan olalı 35 gün oldu kanamam 4 5 gün öncesine kadar kesilecek kadar azaldı tamamen kesilmemişti ama 4 5 gündür adet oluyormuşum gibi aktif kanamam var sizce bu normal mi ilk bebeğim bir tecrübemde yok 35 gündür kanama artık sinirim bozuldu