nidas_mom Svdanur ilaca rağmen düşmeyen ve yükselen ateş enfeksiyondur diye Biliyorum teyzem bu konuda master yapmış sayılabilir. Geçmiş olsun bence beklemeyin götürün acile
Mcoz Svdanur o zaman vakit kaybetme bence canım bi doktor görsün en azından ilaç tedavisine başlarsın 1 haftaya kadar toparlar.
birbeyazoglanbirkarakiz İlaç vermişsiniz, üstü kalın değil, bez de koydunuz ve düşeceği yere 37.7 den 38.1 oldu bence daha da yükselmeden acile gidin bir an önce. Allah şifa versin bebeğinize çok geçmiş olsun.
karabiberimm Svdanur üstünü Soy canım tek kat kalsın ağız mendili yıka avuç içi ve ayak topuklarına sürt siler gibi hemen düşürüyor bence 38.5 39 u görmeden gitme hastaneler daha kötü şuan enfeksiyona daha açık riske atma geçmiş olsun
Esmablt Svdanur diş dönemi olabilir canım çıkabilir endişe etme sakin ol devam ederse yükseliş doktora götürürsün panik yapma ilaç verdim dedin hemen etki etmez bekle bakalım Biraz daha düşmezse götürürsün
Angelll35 Svdanur ateş düşürücü olarak ne verdiniz? Bir kaç hafta önce benim kızımda ateşlendi calpol ile düşmedi doktorumuza yazdım pedifen ver dedi o daha kuvvetli sanırım pedifen ile düştü ateşi ama bizim ateş 39 du maalesef düşmeyen yüksek ateş enfeksiyon belirtisi dedi doktor kulak enfeksiyonu olmuştu antibiyotik ile iyileşti siz mutlaka bir doktora götürün
Svdanur Hepinize çok teşekür ederim bebegımı açile götürdüm bogazları sismiş enfeksıyon dedı doktor ateşi ondan kaynaklıymiş antibiyotik verdi hepinize hayırlı geceler ❤️
Buketpoyraz Svdanur üstünü incelt ama ayaklarını cıplak bırakma çorap giydir , suan atesi normal daha fazla yükselirse limonlu suyla bebegin vücudunu silin geçmiş olsun