Feyyyzza Kızlar normalde 9 da uyur kızım. Kayınvalidemdeydik 9 da uyudu 11 de kaldırdık kalktık eve geldik. Bu saatt oldu hala kikir kikir çıglık atıyo gülüyor. Neden böyle olduki acaba hic uyku yok gözünde.. Tahmini ne zaman uyur🙄😥
Cigdem26_ Feyyyzza benim kızım 3 aylık oda suan kıkır kıkır gülüyor ve deli gibi uykusu oldugu halde çığlık atma baban uyuyo diyorum sanki anlıyormuş gibi çığlık çığlığa bagırıyo ahahah😂😂 benim uyutma taktiğim bebisimi takmamak eğer bakmaz yaptığı sebekliklere karsılık vermezsem uyuyo dene bence 😂😂
Ahsenimveben Bazen benede de gece uyaninca oyle oluyor biraz oyala uyku yontemin ile yatir odayu karanlik edip canim 13 ayi bitirdik