Merhaba, 1 yaş civarı iştahsızlık olduğunu okumuştum bir yerlerde. Bizimki de yaşına girecek yakında, zaten aşırı iştahlı bir bebek değil umarım fazla etkilenmez. Ama bahsettiğiniz kaşık reddini zaman zaman yapıyor. Ben veriyorum yemiyor, önüne koyunca kendisi yiyor. Onda da dediğiniz gibi işte ne kadar yerse, onunla birlikte masa sandalye halı her şey yiyor 😁