Bebegim 5 ay 3 günlük dünden beri kuru öksürük var başka hiçbir rahatsızlık yok o kadar dikkat ediyorum hasta olmasın diye ama sanırım oluyor evimiz ısınmıyor diye bebegimi odadan da çıkarmıyorum tek odanın peteği açık 55 derecede çalışıyor kombi ama öksürüyor hastalanacak diye çok korkuyorum ben doktorumuzun daha önce verdiği prospan öksürük şurubu vardı evde gunde 2 defa veriyorum ama dunden beri hiç azalma yok öksürükte acaba doktora goturmeli miyim malum pandemi çoğaldı ve havalarda soğuk bu şartlar altında bebeğimi evden çıkarmak istemiyorum yardımcı olun lütfen.