Bir kez morardı kaskatı oldu bizde hemen acile gittik, uyurken sanırım tükürüğü kaçtı ufaktı 35 günlük falan. Doktor kısa süreli nefes durması dedi. Bir daha tekrarlamadı ama bazen yutkunmada güçlük çekiyor, ağzında süt mü birikiyor midesinden sütün fazlası geri mi geliyor bilmiyorum. Doktor olabilir dedi tekrarlarsa detaylı kontrol gerekebilir dedi ama çok şükür olmadı. İçiniz rahat etsin istiyorsanız emar gibi bişey dedi. Zaten gebelikte falanda bir sorun olmadı, zaten doğumdan önce doktor her kontrolde beyine kalbe her Organa bakıyordu. Tarama testlerimizde temizdi. Sizce baktırmalı mıyım para tuzağımı doktor özel. Parasında asla değilim ne kadarsa tabiki verilir içimdeki tek korku bişey var mıdır yok mudur ? Böyle bir durum başınıza yada tanıdıklarınızın başına geldi mi yutamama durumu