Benm bebegımde de var aynı sorun ve alerjık ama hangı gıdaya alerjısı var bulamıyorum bi türlü..soguk havada cok tetıklıyor .ben suan corasatin pembe kullanıyorum dr onermısdı .kortızonsuz guzel bı krem denıyebılırsınız?yada bulursanız alerjı yapan besını bulup vermemeyı deneyın.