ablk direk emzirmek daha mantıklı 2,5 aylıkmış benimkide 2 ay 10 günlük daha uyku düzenleri oturmadı düelir zamanla o yüZden memeyi vermen en mantıklısı uykusu kaçıyor diyorsun sen uyanıcaksın sağıp vericeksin bir sürü Zaman bunlar .birde kendi uyansın sen uyandırma gece ben öyle yapıyorum uyanıyor emziriyorum ama ışık açmadan gece lambası var göz teması kurma konuşma bebekle bu şekilde yaparsan sorun olmaz zamanla düzelir bebek emmeden başka yollar sütü azaltıyr hem