Kızlar meraba nasılsınız 5 aylık bir prensesim var ama henüz dönemiyor biraz kucakçı olduğu için sanırım böyle yere yatmak istemiyor en fazla on dakika yerde kalıyor sürekli kucağıma almam için ağlıyor karın üstü yatmayıda sevmiyor dönme egzersizleri yaptirdığın zaman da ağlamaya başlıyor yapmak istemiyor sizler ne durumdasınız bebişleriniz dönmeye başladımi