Arkadaşlar selam kızım sürekli pişik travazol geçiriyor sadece bende 1.5 aydır sürekli travazol kullanıyorum biraz çok kullandım her seferinde nerdeyse. Meğer kortizonluymus bugün öğrendim. İçim içimi yiyor birsye olur mu sizce. Yemesinde icmesinde Elhamdülillah sorun yok ama çok korkuyorum yaa böbrek muhabbeti yaptılar çok tedirgin oldum.