Busraaa333 Kızlar yoğurt makinası aldık bugun 8 saat çalıştırılması gerekiyormuş makinanın. Ben gece 11 den yapıp sabah 8 de alsam olur nu ? Yani file takılı kalacak ya bir sorun olur mu Allah korusun insan korkuyor. Deneyen var mı
Deletedmom27337 Busraaa333 8 saati geçince ekşiyor. Bn bir iki defa geçirdim hepsinde ekşidi yeniden mayaladım