Eymenalp2824 neredeyse 2 yaş bende bunaldım aslında.. fakat bu süreçlerde hani maksimum olduğu zamanlarda hep şunu düşünüyorum. İlk çocuğum olduğu için 5 6 aya kadar acaip buyuturdum bu durumu uyumadı gece bin kere kalktı çok ağladı fln diye. Ama artık öyle geceler olsa bile (ki hala oluyor ustune yeni guncellemelerde geliyor ☺️) diyorum ki geçecek. Hepsi geçti ve geçecek… Su bikac gundur ne geliyor aklıma biliyor musunuz. Birgün gelecek ve ben son defa emzirecegim sütten keseceğim için.. ve burnumun direği sızlıyor. Her anı her duygusu çok başka bir serüvenin içindesiniz. Emin olun geçecek. Ve hiç hatırlamayacaksiniz ✨