Hanımlar mrb 39+4 günlük sezeryan doğum yaptım 11 gün oldu bebgimin göbek bagı düştü düşecek gibi ama altını açtımda hafiften kenarı kanmş geri kesilmiş kurumuş altını her açmama bakıyorum bezine noktadan biraz büyük kan lekesi bulaşıyor neden acaba çok korkuyorum sizce neden başına gelen varmı