cnn-48 bir tanıdıgımızın bebeği aynı dediğin durumu tam olarak tıptıp yaşadı onunda şuan iki bucuk aylık bebeği . Ama dediğinizle tam olarak aynı. Kolik diyordu , gündüz çok uyuyor ondan diyordu . Çocugun ağlama sesini falan kaydetmiş ve hep aynı saatte ağlama şikayetiyle doktoruna götürmüş doktor ya süt alerjisi var ya da idrar enfeksiyonu var demiş . Tahlillerle süt alerjiisi olmadığı ortaya çıkınca idrar tahlili yapmıslar ve gerçekten idrarında enfeksiyon çıktı . İlaç kullandılar şimdi iyi yavrum