Bebeğim tek göğsümu aliyr normalde ikisini de içerdi sol göğsümu 10 gündr filan almıyor evde hipp mama vardı doğumda almıştık hemen süt gelmediği için sevmedi galiba ilk içmedi onu geçen iki defa verdim ağız çevresinde kızarıklık yaptı doktor mama ya da giysilerden olablr dedi başka hangi mama alablrm birde denemek için küçük almak istyrm varmı öle alabileceğim yer mama hep buyuk sevrse büyüğünü alırım zaten boşa gtsin istmyrm o da