Hayırlı geceler hanımlar
2 aylık bebeğim var. Son bir hafta çok stresli ve olaylı geçti benim için işyerim ile alakalı. Sütüm de aşırı derece de azalma oldu yok denilecek kadar. Sık sık da emziriyorum ama bir işe yaramıyor 🥺 çok üzgünüm. Başına böyle bir şey gelen var mı geri geldi mi sütünüz neler yaptınız?