balannesiii Betl bendede oluyodu canım ara ara bazı kişilerde olabiliyomuş doktorum normal dedi ama kanamanın seyri değişirse ve coğalırsa o zaman gel mutlaka demişti
caganinannesi Betl bende öyle bisey olmadı hic Bi kadın doguma görünmelisin. Normal Bi durum bile olsa burdakiler degil doktorunuz söylemeli bunu 🤷🏻♀️
Gurbetozkan Betl ben de 4 ay oldu doğum yapalı bende de ara ara geliyordu şimdi gelmiyor ama, içiniz rahat olsun istiyorsanız doktora gidin bence
Jamila Bende de oldu çok fazla vakit geçmesine rağmen birde ilişkiden sonrada kan geldi ne yapayım bilmiyorum bir kez de böyle olursa doktora sorucam sizce normalmi