Elfylmzkk ben beş sene bebek hasretiyle yanmış bir insanım bakmaya öpmeye doyamıyorum ama sonra zihnim vur döv zarar ver diyor şu an yazarken bile kötü oluyorum çok güzel bir bebeğim var bes sene onu beklemişken neden böyle bir dusunceye giriyorum diye kendimi mahettim lohusalık felan mi diyorum e beş aylık oldu sonradan lohusa sendromu olur mu yetemiyorim hissi yok ama gayette güzel bakıyorum oyunlar oynuyorum