Keeee Eşim ve ben covit olduk bebeğimin ateşi 38 kadsr yükseldi onamı bulaştı bilmiyorum calpor verdik düştü ateşi test yaparlarmı çok küçük
Hatcik Keeee benim kuzimda geçirdi canim 3 aylıkken ishal dusmeyen ateş vardı test yapmadılar kakada enfeksiyon vardı antibiyotik başladım geçti atesi ama 5 gün sürdü
Hatcik Keeee bizimde carpolle düşüp etkisi gecinde tekrar yükseliyordu insallah siz kolay geçirirsiniz bizimki çok zordu