Zeliha27mira Hangisini saysam acaba😂 Pandemi başlayalı daha da takıntılı oldum😰😰
Dışarı çıktığımda hiçbir yere çıplak elle dokunamıyorum(ortak kullanım alanları). Her yere peçete ile dokunurum. Sürekli ya kolonya ya dezenfektan kullanırım.
Kışın ellerim çok kuru olur genelde.O ellerle kağıt kitap sayfalarına dokunamam çok huylanırım. Haşlanmış Yumurta ile beraber domates yiyemem metal bir tat gelir bana.
Plakaları maalesef bende kafamda tutuyorum.Birde tarihleri unutmuyorum ailemin, arkadaşların evlilik, doğum günü tarihlerine kadar.Tarihteki yapılan savaş tarihlerini bile aklımda tutuyorum😂
Sokak kapısının eşiğine asla çorapla basmam!Basana da uyuz olurum!
Kahvaltı yaparken önce tuzlu yerim sonra tatlılara geçerim ( bal pekmez çikolata.. gibi)
Yemek yerken etleri sona bırakırım😂
gibi gibi gibi
Aklıma geldikçe yazarım