Waffle aynen ya. Yanlış söyleyenlere ben de sinir oluyorum. Eşim çok yapar bunu. Saat kaç diyorum bir buçuk diyor. Tam olarak kaç diyorum biri 27 geçiyor 💆🏻♀️ O zaman bir buçuk değil diyorum 😂😂 birisi bana sorsa asla takriben söylemem. 12.59 ise bir demem, 12.59 derim.