Betulemre Ben kreşe göndermeyi düşünmüyorum. Haftalık oyun gruplarını tercih edeceğim sanırım. Onun haricinde haftanın 1er günü spor ve sanatla ilgili bi kursa göndermeyi planlıyorum şuan 10,5 aylıgız. 2-3 yaşında duruma göre bakacağım. Hergün sabah 8 akşam 5 bi okul erken ama sosyalleşmesi de gerekir diye düşünüyorum. Haftanın 3 günü 2-3 saatlik bi program yeterli olur sanırım. Şuan planlarımda çalışmak yok eğer çalışmam gerekirse tabii düzenli olması açısından kreşe gönderirim.