Bozzzzy Yaa 2 3 yaşına gelince bu hemen ikinciyi yapma acelesi ne bir türlü anlamıyorum açıkçası 🤷♀️
Benim de kızım var kardeşi olsun istiyorum ama istemiyorum da. Ama benim önceliğim kızımla anın tadını çıkarıp , gezip , eğlenip , her şeyi ile dataylı ilgilenip ondan sonra kardeş istiyorsak .
Tabi burada benim ve eşimin de her yönden hazır olması gerekiyor