Goncagulkoca oğlum 18ay 19gunluk 1aydan fazladır ağlamaları,uyku gerilemesi,istemsizce durup dururken çığlık çığlığa ağlaması,hayr kelimesine inatla.yapmasi her istediği olsun istemesi ,istediği bişey varsa ve vermiyosak sürekli ama sürekli ağlaması (sonrasında versekte çok zor susuyo oderece)babaya takması herşeye baba diyo ama herşeye ,eşim.evdeyse geceleri çok geç yatiyo(eşim.vardiyali.calisiyo)aksi gibi onda asla uyumuyo(bu ne yaman çelişki😳)çok sevdiği şeyleri bile bazen çok çok zor.yemesi,oyun oynamak için uykuyu sürekli reddetme ve hala ageceleri uyanması gibi gibi biz çok önce girmisisz bugün meesela perişan oldum yarım saat önce uyudu ama az takılıp yaticam