12 gündür diyeteyim
Sabah 9 1o kahvaltı 1 gibi bazen öğle yemeği bir kaç kaşık sebze yemeği
Akşam 6 dan sonra hiç bişey yemiyorum ekmek yok abur cubur yok makarna pilav yok Sabah iki bardak çay iki üç şeker k. Çay bu kadar su 2lt içiyorum genelde aneme git gel 20 dk yürüme normalde 45 dj yürürdum ama hava çok soğuk hareket yok sadece ama 67.7 den 66.6 12. Günde nerde hatam var ha birde tarçınlı sade türk kahvemi içerim bazen yeşil çay sade kiraz sapı da içerim ama kilom gitmeyince o kadar çok moralim bozuluyor ki neden ya neden daha ne yapabilirim ben şimdi