gamzela5 3 ay 17 günlük oğlum var. 2 haftadır dişi ile uğraşıyorum. Dişi patladı ama o süreçte çok ağladı, uyumadı, ateşledi, mama içmedi vs. Şuan da sanırım bronşit oldu yarın hastaneye gideceğiz. İnşallah değildir. Gece uyanmadan 7 8 saat uyur. Gündüz uyku saatleri oturmuş durumda ama en fazla 40 dk uyur. Bebek arabasına bayılır hemen uyur. Arabayla gezmeyi de çok sever hemen uyur. 😀