Songultortcu Ariyaarya farkı bilmiyorum ama canım doktorumuz bebelac gold iyi dedi bende merak ediyorum üste kalsın
Kucukkalbim Ariyaarya Bebelac gold fermantasyon yöntemiyle yapılıyor sindirimi kolay kabızlık,gaz yapmıyor.Ben kullanıyorum çok memnunum👍🏻
Balarisio Ariyaarya benim icin en önemlisi goldda fosgos var.gazlı bir bebekse bağışıklık sistemini destekleyip gazi en aza indiriyor.aptamildeki conformille aynı
Kahvegerek Sma kullanıyoruz normalde gittiğim yerde bulamadım bebelac alayım dedim 5 ölçek mama 2 saat tok tutmadı sonra bebelac gold aldım 3-3,5 saat tok durdu oğlum
deletedmom173 Kucukkalbim benim oğlum yemedi ya canım sıkıldı tiksiniyor gibi silkeliyor kendini başka ne şekilde yedirebilirim
BMA Kucukkalbim ogluma sma aldim guzel iciyor anne sütü gibi tadu var baktım lokur lokurda iciyor ama sanki kabizlik yapti bebelac mi denesem bende hic olmadimi bu zamana kadar cnim
deletedmom173 Kucukkalbim biberonda almıyor bu gece deneyeceğim bakalım hazırladım şimdi uyanana kadar soğur tadını mı sevmedi acaba ben çok koyu yaptım ondan mı yemedi acaba bir tanıdık içerisine pirinç unu koy dedi ondan mı yemedi bilemedim 🤔
Kucukkalbim deletedmom173 Tadı güzel canım bende hipten bebelac golda geçtim gayet güzel içiyor şimdilik.Pirinç unu koymana gerek yok doyurucu bir mama belki ondan sevmemiş olabilir içmezse yine biberon değişikliği yap bide öyle dene bakalım
deletedmom173 Kucukkalbim ya bana pişir dediler pişirdim şeker de koy dediler koydum eşşeklik ettim şimdi üzerinde yazdığı gibi yaptım inşalalh içer bu defa Teşekkür ederim 🌸
Kucukkalbim BMA Canım sma kullanmadım ama kabız yapıyorsa bi değişiklik yapmalısın bende hipten bebelac golda geçtim kabız yaptığı için şimdi çok şükür düzeldi rahatça yapabiliyor artık
BMA Kucukkalbim kabiz dedigim tuvaletini ikiniyor ama yapamıyor bu kabiz oluyo dimi geceden beri hic yapmadi kipkirmizi oluyo uyumuyo ikinmaktam