Kizlar bebeğim yirmi gün yoğun bakımda yattı dün taburcu olduk şükür ama eve geldiginden beri uyumuyor dün 4 e kadar durdu dörtten sonra 10 a kadar uyudu ondan sonra 12 gibi yattı 2 de kalktı ikiden beri de saat 11 olmuş uyumuyor 10 dakka kestiriyor kalkıyor huzursuz ne yapmam lazım perişan olduk dünden beri ayağımda sallarsam uyuyor sallamayi bıraktığım an uyanıyor yada sürekli piş piş yaparsam uyuyor