bsrkya bence yok bilemiyorum ben kızımo beklerken korunmazsız 9 ay her ay yaptığımda boyle silik cıkıyorsu ıkıncı çizgi varmış gıbı ama gebelik yoktu o yuzden bilmiyorum ben bu işi bi ay test yapmadım gelir hep gecikiyor dedim hamileymişim sancılarla oğrendim düşürcekmişim meğer ucundan söndük . Bekleyin biraz daha yada kan verin yarın .