Kublyhamza Yaaa bende sürekli süpürge değiştirdim, Almanya’da bir arkadaşım var miele marka süpürge den bahsetti çok övdü 7 senedir kullanıyor, bende geçen bim de gördüm arkadaşıma attım fotoğrafını aynısı kesinlikle al dedi, toz torbasız kullandım daha önceki supurgelerimde ama bu miele dediğim toz torbalı, ben böyle süpürge görmedim, yerleri silmeye gerek bırakmıyor okadar diyorum, yok yere bisuru para dokmusum başka markalara, ablamda geçen sene Philips almıştı onunki de çok iyi ama keşke bende miele alsaydın diyor bendekini gordukten sonra 1300 liraya aldım hemde